Tuesday 20 February 2018

Dapatkan 5 Simkad Mobile Unifi PERCUMA


In sha Allah harini Azy share sikit bagaimana untuk dapatkan simcard UNIFI secara PERCUMA sebab ramai yang request untuk Azy tunjuk cara. Simcard ni terhad untuk 1 juta je tau. Moga masih ada rezeki korang. Kalau nak cuba dapatkan boleh tengok cara kat bawah ya. 

Sebelum ini kita pernah dengan berkenaan webe yang mana datanya adalah unlimited dan tathering dihadkan 10GB sahaja dengan harga yang berpatutan. Namun kali ini TM secara besar besaran telah melancarkan produk baru Mobile Unifi untuk menjadi pesaing kepada mobile prepaid daripada telco besar yang lain.

Buat pertama kali promosi TM telah menawarkan pakej yang menarik kepada pelanggan yang terawal sebagai langkah percubaan. TM menawarkan simkad percuma 1 JUTA dengan disediakan free 20GB 4G  untuk Phone support Band 5 LTE, 10 Minit Call Percuma, 10 SMS Percuma as a customer experience. Maksimum untuk seorang per ic adalah 5 simkad sahaja yang penting simkad ini tiada tarikh expired dan topup bila nak guna.


Cara – cara untuk mendapatkanya adalah:

                                                                   1. Download app mobile@unifi  di playstore or app store






2. Click ‘i want to get a sim’



3. Masukkan detail IC, Nama, Alamat dan boleh pilih nak berapa simkad, maksimum 5 simkad sama ada nombor baru atau kekalkan nombor lama. Azy sarankan ambil je nombor baru.






Lepas tu pilih nak pick up at TMPOINT (jangan lupe bawa ic ya) or delivery (caj RM 10.60) pun kena tunjuk IC juga waktu penghantaran tu.
Selamat mencuba!  

6 comments:

  1. laju tak tenet dia? btw fd follow awk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lajuu tapi unifi dia ikut tempat. Biasanya kat bandar lajuu. Line dia LTE. Kalau phone tak support LTE/4g takleh guna nanti. Hehehe. Thank you sudi follow. Saya dah follow back ❤️

      Delete
  2. hai ain datang singgah sini dan follow awak. salam perkenalan :)
    sincerely , farahain zfa

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Oh! ni yang pakej baru tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk awakk. Yang ni lama dah nii. Post tahun lepas 😂

      Delete

Haa komenlah ! Tak nak komen satu, komen dua pun boleh ☺️